اصفهان، خ کاوه (حد فاصل پل 25 آبان و چمران)، خ بهمن، پلاک 52

۰۳۱-۳۴۶۱۸۷۵۷

افتتاحیه کلینیک تخصصی لبخند

افتتاحیه کلینیک تخصصی لبخند وابسته به خیریه امام حسین عیله السلام

در مهرماه ۹۱ با حضور استاندار محترم اصفهان کلینیک تخصصی لبخند ویژه بیماران شکاف لب وکام راه اندازی گشت .
این کلینیک که در ۳ طبقه با جدیدترین و به روز ترین امکانات درمانی شامل ۳ واحد دندانپزشکی، ۳واحد گفتار درمانی، واحد شنوایی سنجی و مشاوره های تغذیه، مشاوره ژنتیک، مشاوره پرستاری و شیردهی و مطب پزشکان متخصص و فوق تخصص راه اندازی شد.
استاندار محترم اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه شهر اصفهان پیشتاز در درمان بیماری شکاف لب و کام است فعالیتهای مداوم و همیشگی خیرین در استان اصفهان را بسیار ارزشمند و قابل دانست.
وی افزود این اقدام ارزشمند باعث می شود که بیماران از سراسر کشور به این کلینیک برای انجام کارهای تخصصی مراجعه نمایند
در ادامه دکتر مهرداد معمارزاده نایب رییس هیأت مدیره خیریه با اشاره به اینکه درمان شکاف لب و کام نیاز به کار تیمی و تخصص های مختلف دارد گفت در ایران حدود ۱۱۰هزار بیمار شکاف لب و کام وجود دارد که حدود دو سوم آنها دختر می باشند.
در ادامه مدیر عامل انجمن خیریه امام حسین علیه السلام گفت :این خیریه در سال ۱۳۸۸ با کمک جمعی از خیرین -پزشکان و خانواده های بیماران شکاف لب و کام آغاز به کار نمود
در ادامه مهندس مصطفی حر با بیان اینکه کمتر خیریه ای وجود دارد که در ارتقاء سطح دانش پزشکان فعالیت کند افزود.
در این سه سال خیریه علاوه بر راه اندازی این کلینیک به برگزاری همایشها و کارگاههای رسمی با دعوت از اساتید بین المللی در جهت ارتقاء سطح علمی و عملی پزشکان گام نهاده است.
همچنین آقای مهندس کجانی رییس هییت مدیره انجمن گفت: این خیریه با عمر کوتاه خود ثمرات ارزشمندی را درجهت دانش و درمان و کمک به بیماران نیازمند برداشته است که باید از کمکهای خیرین در ارتباط با این بیماران تقدیر و تشکر نمود.

اطلاعات تماس

آدرس: خ کاوه (حد فاصل پل 25 آبان و چمران)، خ بهمن، پلاک 52

تلفن: ۳۴۶۱۸۷۵۷-۰۳۱

فکس: ۳۴۶۱۸۷۵۷-۰۳۱

پیامک: ۵۰۰۰۱۲۸۱۲۸

گلهــای مـــا

نماد اعتماد الکترونیکی