اصفهان، خ کاوه (حد فاصل پل 25 آبان و چمران)، خ بهمن، پلاک 52

۰۳۱-۳۴۶۱۸۷۵۷

حمایت هنرمندان کشور از لبخند

حمایت هنرمندان کشور از لبخند کودکان شکاف لب و کام

آقای حسن اکلیلی هنرمند محبوب اصفهانی با حضور در جلسات همایشهای حامیان لبخند برای خیرین و همچنین با حضور در نمایشگاههای سمن ها و حمایت از بیماران شکاف لب و کام همیشه حامی ما هستند.

ایشان با حضور د رخیریه امام حسین علیه السلام ودیدار با بیماران شکاف لب وکام شادی را به جمع این بیماران آوردند. هوشنگ حریر چیان با آن لبخند زیبا و دوست داشتنی و صدای گرم خود با حضور د رغرفه این انجمن درنمایشگاه سمن ها حمایت خود را از بیماران اعلام نمود و افزود بنده در جهت کمک به این بیماران از هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود.

گیتی معینی: این بانوی خوش قلب و مهربان با حضور متعدد در برنامه های خیریه به ایراد سخنرانی برای خیرین پرداختند وبرای کمک به این بیماران دعانموده وهمیشه دست یاری به سوی ما دراز نموده اند.

امیر غفار منش: این هنرمند دوست داشتنی همیشه با ماست از او تشکر می کنیم به دلیل شادی که میان این کودکان آورد.

رامبد جوان: رامبد آمده که فضایی شاد را به میان ایرانیان آورد از او تشکر می کنیم که یکی از برنامه های خود راتقدیم به کودکان شکاف لب وکام نمود.

عمو های فیتیله ای: حمید گلی وعلی فروتن و محمد مسلمی می دانند چگونه بچه ها را شاد کنند آنها با تجربه ای گرانقدر از سالها کار با کودک به میان کودکان شکاف لب و کام آمدند و در جشنی بزرگ یاد و خاطره آن روز را دردل این کودکان زنده نگاه داشتند.

جهان بخش سلطانی: این بازیگر خوب وتوانمند اصفهانی با بازدید از خیریه و کادر درمانی گفت: خداوند دوباره خلق کردن را به دست شما سپرده از او تشکر نموده و از خداوند برای او آرزوی سلامتی داریم.

اطلاعات تماس

آدرس: خ کاوه (حد فاصل پل 25 آبان و چمران)، خ بهمن، پلاک 52

تلفن: ۳۴۶۱۸۷۵۷-۰۳۱

فکس: ۳۴۶۱۸۷۵۷-۰۳۱

پیامک: ۵۰۰۰۱۲۸۱۲۸

گلهــای مـــا

نماد اعتماد الکترونیکی